lauantai 24. helmikuuta 2018

Esittely

Olen pidempään haaveillut sistusaiheisen blogin perustamisesta. Seuraan säännöllisesti muutamia sisustusblogeja, ja olen löytänyt niistä myös henkilökohtaiset suosikkini. Pikku hiljaa myös minä rohkaistuin kokeilemaan, miltä tuntuisi pitää omaa sisustusaiheista blogia.

Asun tällä hetkellä mieheni kanssa huikeilla järvimaisemilla varustetussa vuokrakolmiossa aivan keskustan tuntumassa. Yksi ihanimmista asioista järven rannalla asumisessa on se, että pääsee näkemään vuodenaikojen vaihtelun ja sen kauneuden veden äärellä. Usein nautinkin vain siitä, että saan ihailla tuota maisemaa omalta parvekkeelta. 


Viime kesänä pysähdyin esimerkiksi  pitkäksi aikaa ihailemaan rannassamme näkyvää sateenkaarta. 
 
 
Sisustustyylini on melko perinteinen, skandinaavinen tyyli, jossa on ripaus menneitä vuosikymmeniä. Erityisen ihastunut olen 50-luvun huonekaluihin ja 70-luvun valaisimiin, joista tulette varmasti näkemään vilauksia blogissani. Sisustajana olen hyvin käytännönläheinen, mikä näkyy hyvin esimerkiksi ensimmäisessä postauksessani, jossa kerron "murheenkryyninä" pitämieni siivous- ja keittön ruokakaappien järjestämisestä.

Meillä on myös kesämökki n. 20 km:n päässä keskustasta, ja siellä tuleekin kesäisin tehtyä paljon remontti- ja tuunailuhommia, joista varmasti pääsette blogini myötä osallisiksi. 


En tavoittele blogillani suurta yleisöä, vaan haluan kirjoitella lähinnä omaksi ilokseni. Kuulen myös mielelläni kommentteja sinulta, joka olet löytänyt blogini.

Kuulumisiin, Sandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti